orkesten

In de
kijker

Echo in de Schorre

Gratis concert op het overdekte vlinderplein in de Schorre. Kom genieten van muziek, een hapje, drankje en gezelligheid!

Mee over Zee

Het Jong HarmonieOrkest Schelle nodigt je uit voor een muziektheater voor jong en oud. Het orkest neemt je samen met 2 actrices mee over zee, een avontuur waarin de muziek het prachtige verhaal begeleidt.

Mee over Zee

Shop online En steun ons gratis!

Shop jij online? Maak een extra klik via Trooper en steun onze vereniging gratis.

steun ons via trooper

LUISTER ONLINE
NAAR ONZE MUZIEK

LUISTER ONLINE
NAAR ONZE MUZIEK

Beschermcomite

comite

Ligt Harmonie Schelle u ook nauw aan het hart? Dan is dit het moment om u aan te sluiten bij ons beschermcomité. U geniet meteen van heel wat voordelen en toegang tot al onze eigen concerten!

wie is het beschermcomité?

Harmonie Schelle

Deel uitmaken van een orkest is zo veel meer dan samen musiceren. Natuurlijk dragen we kwaliteit hoog in het vaandel.
Nog meer zit het verenigingsleven in ons bloed. Behalve allerhande concerten, organiseren we jaarlijks een aantal evenementen die onze muzikanten dichter bij elkaar brengen en vriendschapsbanden creëren.